hinna förbi

"Ljusen är tända för dom som har lämnat, vår plats så snabbt gud vad jag längtar, jag lovar att bättras trots allt, jag känner mig inte ensam, jag hoppas att vi träffas, jag behöver endast de som har bränts fast, gått in i hjärtat ni känns i varje hjärtklapp...." - ja så här sitter jag och sjunger nu efter att skrivit min inlämning för MVG i slöjd om broderi, boriiiiiiiiiiiiiiing!

Haha, åt sniglar i skolan idag eller jag smakade för dom som har franska åt det, så sprang jag och några andra upp och skulle kolla, blööööö kan jag bara säga, kändes som att tugga på gummi och sen svälja den, usch!

Föresten så är det exakt en vecka tills klassen åker ner till malmö för bowling, härligt! Exakt 2 veckor till lärarmiddagen och sen endast 16 dagar till vi slutar :D

Funderar på att fotta lite nu, ciao ciao!

mamma väckte mig för att jag skulle passa den här sötnosen, cecilias nya valp, jag vill också haaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0