surfing bird

Hej, glad chey.

Shit, har inte suttit vid datorn alls idag förrens nu. 
Skolan var okej, men trött i huvudet som vanligt!
Direkt efter skolan åkte jag och mamma till Center Syd med småttingarna.
Skulle byta min plattång men när vi kom dit så hade OnOff lagt ner där ute.
Hitta förövrigt allt som jag vill plus lite till:

1. Svarta tights med spets, Gina Tricot 59:-
2. Bikini, turkos, helt sett, New Yorker 210:-
3. Pösigt randig vit/korall T-Shirt, New Yorker 169:-
4. Svart tublinne, New Yorker 69:-
5. Svart munktröja, Stadium Outlet 200:-
6. Fotbollsdojor, Svart/Turkos Nike, Stadium Outlet 700:-

Var jätteglad i bilen hem, kände att jag fått med mig allt jag ville.

Någon timme efter hemkomsten så, snöra jag på dojorna och gick ut i trädgården och lira lite boll med Kevin. Nu är jag megatrött med Talang på tvn.

Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0