so young so fresh

sista inlägget för dagen.
skulle mest notera att vi ska ha musikal på vår skolan imorn, många nior har fixat ihop det och jag förväntar mig mycket eftersom dom har hållt på i 2 termier.
Imorn så åker kameran med ner i väskan såklart och annars ska jag försöka göra klart min mobilväska jag snackade om, för vi hade ingen syslöjd idag så jag ska vara där på rep. dagen efter musikalen. 

Ha det bra!
Föresten så var Angelika här en sväng, stack precis vi tog det lugnt och hon berätta lite om dagens föreställning för föräldrar osv. nu ska jag sätta igång filmen "Hip Hip Hora" eftersom det var länge sen jag såg den. 
SOV GOTT OCH SÅ SES VI IMORN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0