save the world

haha, att jag aldrig kan ha en unik skolavslutningsklänning.

sa till och med till mamma att jag hoppades inte på att någon skulle köpa likadan, men jag har inte direkt turen med mig. (fast jag var rätt säker på att någon annan skulle ha likdan iaf)
första skolavslutningen så hade jag en turkosfärgad klänning från gina och du hade en del likadan.
sen andra skolavslutningen så hade jag en vit från mq då hade indre likadan.
och sista året nu ska sara har likadan, att jag aldrig kan ha turen med mig.

men skit samma, klänningen är min snart och jag tycker den är uberfiiin!
den sitter förhoppningsvis som en smäck osså!

hoppas ingen annan köper likdana skor iaf, sen ska jag nog fixa några fina accessoarer som piffar upp det hela, slut för mig idag, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0