lights

hallåja!
ingen försovning idag, utan istället vaknar jag tjugo över 5, tur som jag har somnar jag om och vaknar av alarmet.
och imorn satsar jag på att inte försova mig, eller jag vet att jag inte kommer göra det. för jenny skulle ringa och väcka mig sen så kommer antagligen mamma ner och ser om jag är vaken och sen ska ankan äta frulle hos mig, så chansen är minimal.

orkar ingen outfit bild idag, hade i alla fall, vikt upp mina korallfärgade chinos över knäna och ett svart linne till det, härligt, precis som vädret, 25 grader, värsta sommaren!

maten kallar där uppe nu, avslutar med en mongobild men någon måste vara det också.
dagen får tummen upp idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0