jump jump jump

F-F-F-F-F-F-F-FREDAAAG!
oj, vad härligt, på bra humör och solen skiner, fucking awesome!

Ankan hänkade på mig hem idag inget ovanligt, men åkte för en timme sedan.

Pahahha, jag har satt igång radion där uppe på NRJ och sen sitter jag här nere och lyssnar på NRJ på rummet, jag lär ju inte missa något i alla fall, det bli ju så när spotify gör världens största misstag.

I alla fall så ska jag vara linjedomare till P97 idag 18:30 sen är det grillning som gäller.
Annars så skulle jag beskriva min helg som FULLPROPPAD.
Imorn ska jag upp tidigt för match med u-laget sedan åker jag till Landskrona där jag hoppar på tåget med Ankan till Helsingborg och fixande i lokalen till Pappas 50-års fest.
Sen på Söndag är det upp tidigt igen för ännu en match med a-laget och efter den så drar jag till torp och käkar där för att fira Odens födelsedag.


Helgen består mest av fotboll som inte gör mig någonting, men denna tidspress är värre.

Nä, ska sätta igång med liiiiiiite plugg och packar jag och drar mig upp mot IP, ciao!


FC Barcelona (LLLLLLL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0