jag tror mitt hjärta blöder

Precis hemkommen från Malmö där jag sprang Vårruset, shit vad många som var med ungefär 7700 st bara brudar, gott!
Kom ca på en 45:e placering med tiden 22 min, startadei för sig en bit bak och kom inte för bli massa som gick. Men ändå helt okej!

Ska in och duscha så snabbt detta inlägg är klart.
Och sen kollar jag vidare på "Tusen gånger starakare" shit vilken bra film säger jag bara!

Tror Ankan kommer typ halvt döda mig för  bilden men ändå :)
Såhär såg vi ut idag, min outfit var: Jeans-Crocker//Linne-H&M//Tröja-H&M//Klocka-Axcent//Öronhänge-Konfapresent//
ps. notera att jag glömde ta på mig strumpor, haha .-.

Kommentarer
Postat av: angelika

hahahahahahahha! fint ska de va! :DDDDDDD

2011-05-03 @ 16:36:45
URL: http://clausson.bloggplatsen.se
Postat av: d

hahah, jadå :)

2011-05-03 @ 21:57:36
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0