jag orkar inte mer, vill inte vara kvar

vet att jag så mycket att säga och skriva, men vad jag än skriver eller säger uppfattas på fel sätt och jag framstås som pinsam falsk jobbig idiot.
det är liksom så att inte kan förstå aytt jag också har mina tider då jag inte är så trevlig för att jag är stressad och irriterad, men det är någon jävla särbehandling på mig, jag får inte ha dåliga dagar utan att jag är kaxig, låt mig vara och sluta klaga. jag orkar snart inte mer, ni ser ingenting, ni tror att jag bara putsar undan ert snack från axel som smuts, men fattar inte att jag blir ledsen och sårad.
- mitt hjärta brister och jag hittar inget klister
- allt är fel på mig, förlåt för att jag är som jag är men jag orkar inte med att förnedras och må dåligt. till och med de man minst trodde sviker, mitt hjärta spricker och tårarna rinner i floder för jag kan inte förstå hur alla kan hata mig så.
- när man minst anar det flyger alla iväg för att dom inte är riktiga vänner
- jag orkar inte mer, vill inte vara kvar

ett tack till min moster som är jäkligt bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0