here we go again

glömde dagens outfit i förra inlägget ju

Avklippta Lee Jeans//Svart T-Shirt//Converse//Axcent Klocka//

Glömde också berätta att jag måste vara riktigt skoltrött nu, försover mig en del, senast idag, inte så farligt idag men vaknade när skolan började alltså kl 9.00 och mitt alarm hade jag inte vaknat av, är 100 på att det var på som det också va. Plus att jag somna halv 11, kan skylla på att jag haft en häktig helg utan så mycket sömn.

La mig ute i solen på några dynor och läste till Designprovet imorn, sen lura jag mig till lite massage av min småsyskon där i solen ;) 
Nu ska jag göra ett par hundra situps, eftersom jag har intalat mig själv att göra 50 situps fram till sommaren, men tar lite extra nu.

Föresten så gick min plattång i sönder i helgen precis innan pappas fest, tror jag blev lite arg där ja.
Men jag får stå ut med mitt jobbiga lockiga hår nu ett tag.

Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0