Hat!


ärlig 1 sanningsenlig
trovärdig
tillförlitlig
vederhäftig,
sannäkta
uppriktigfrimodig,
rättframöppen
2 hederligrenhårig
pålitlighonnett
rejäl, rättskaffens,
sportslig,justschysstfair
(motsatsord1 falsklögnaktig 2 ohederlig)


Lite synonymer för ordet "ärlig"
Tillängnad dom som inte vet vad detta betyder men endå påstår att dom är det!
Tycker mer att dessa personer passar in på motsatsorden, falska o lögnaktiga, passar perfekt!
Hoppas du verkligen läser detta och tar åt dig, snart kommer du förlora alla vänner du har.
Ingen tycker om en person som är falsk eller bara snackar skit, vad är det du inte förstår.
Något jag inte förstår är att du alltid blir förlåten, det enda jag vill säga dig är "tack och hej"
Orkar inte med att du säger att du är den enda i hela världen som är ärlig och vågar stå för vad du säger, men  endå hör jag näst intill varje dag om all skitsnack du säger om mig, FRÅN ANDRA!
Det är värsta är att jag blir inte förvånad längre, och då har det gått långt ska du veta.
Idioti är vad du håller på med, VÄX UPP!
Jobbig hit och jobbig dit, eller hur är det när du går bakom ryggen på mig?
Sen när jag är i närheten så är det som ingenting har hänt, tro inte att jag glömmer jag bara orkar inte  egentligen ha ovänner, men jag har tröttnat på ditt snack dag in och dag ut, du har förlorat mig som vän, men det  gör säkert inte dig något för jag ändå såå jobbig, men en vacker dag så har du inga vänner, bara så du vet.
Och jag tror mer på mina vänner än dig, jag tror inte att dom håller med dig när du snackar din skit, för längst  inne är dom jävligt trötta på dig med, men saken är den att dom vågar inte ta steget fram och säga detta som jag  är glad över att jag gör.

du vet inte själv vem du är, miss perfekt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0