har tänkt på det länge, tänkt på hur jag ska säga det

house, timbuktu, datorstolen, trött, hemkommen, tänker, snart, sen, ledig

house - tittar just på det, på 4:an
timbuktu - lyssnar på han, på spotify; resten av ditt liv
datorstolen - sitter jag nu i, med fötterna i sängen
trött - är jag nu
hemkommen - är jag också nu, från träningen
tänker - gör jag nu, först och främst på morgondagen
snart - ska jag gå upp och äta glass!
sen - ska jag nanna, i min säng
ledig - är jag från imorn till måndag, fast är rätt bokad, 

onsdag; (imorn) landskrona och hämta mitt körkort sen vidare till nova med mammi, på kvällen till malmö och big bowl med klassen
torsdag; träning, lite plugg kanske, fick av sabina idag :@
fredag; till pappi
lördag; ven med pappi
söndag; ska bli fint väder så sola kanske?
måndag; tagga inför sista veckan, hittar väll på något



kärlek till dig (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0