every single promise i keep

hello, on top again!

spelade fotboll på idrotten och så hade typ alla fotbollsspelare röda tröjor och vi hade bara röda västar, så det blev alla fotbollsspelare utom jag i ett lag, men endå så vann mitt lag, vilka kungar!
snacka om kämpar det där, var med erik, erik, jenny, niclas, karrar, anton, philip. 
medans det andra laget bestod av, andreas, jim, hanna, niklas, hampus, johnny, ellen.

hade förjävla ont i magen och ryggen i skolan, men det har gått över det mesta nu, gotte!



fotonörd i alla väder?

nu är angelika här och vi chillar vid vars en datorn, ska upp alldeles strax och sen halv 5 drar jag mig mot Kommunhuset för att skriva sånt avtal om sommarjobbet :)

CIAAAAAAAAAAAAAAAAAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0