black and white world

"but i was born as champion, some people have to fight, some people give there life, some people don't belive, but i was born as champion"

Sitter och försöker komma på vad jag ska skriva om, det är ett sånt arbete i slöjd, är inne på broderi för att det är enkelt att hitta fakta om men jag vet inte.

bilderna sen igår kommer ikväll tror jag.

Poängen med inlägget är att jag är lite fundersam eller mycket rättare sagt, tänker på allt, jag har den där känslan som alla egentligen vill ha men jag vill bara få bort den, för jag får inte ut något av den, den plågar bara mig. 
Jag vill säga så mycket, orden dom ramlar på min tunga men jag sväljer dom lika snabbt igen när jag ser dig, jag famlar efter svar, ett svar som du inte har.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0