anywhere you are, i am near

ärligt talat tror jag inte att jag mår särskillt bra idag
vill bara lyssna på deppmusik och sån musik som säger något, jag lyssnar bara på två låtar om och om igen
känns som att inget gör mig glad, magkänslan har jag inte med mig heller inte alla andra känslor
jag bloggar överdrivet mycket för att kanske skulle kunna skriva av mig, men det går lixsom inte av
jag sa till och med innan att  jag önskade att det blev ösregn, åska och blixt, och så blev det, jag som älskar sommaren?
jag får inte bort deppminen från mitt ansikte och hade helst velat krypa under täcket, det känns som inte jag är hel, som något fattas, ett hål i mitten av min kropp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0