kom hem när du vill, jag är vaken hela natten

Hade prov i Biologi idag, Genetik gick megabra, fast det brukar det osså göra.
Jag pallar bara inte med alla bitchar i skolan som tror att dom är något och går runt och tror dom kan skrika på en och sådant, så  jag kör på en egen metod, skratta, hahah.
Jaja, alla ni kan juh bara lägga ner, ni gör bara skada på er själva bitches!


Färgglada bilder kan inte skada!




Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar.


Mina mål? Om det gäller studier och sånt är det att få en bra utbildning/bra betyg på gymnasiet och komma sen in på högskola.
Jag har nämligen fått för mig att bli advokat, man tjänar rätt bar i månaden på det om man är bra och såklart ska jag bli bra.
Vill lixsom få en bra start på mitt liv och träffa någon som är bra för mig. Någon som är tillsammans med mig för att dom gillar min personlighet och mig för den jag är. Inte någon skithög som dumpar en efter 1 månad eller något.
Sen önskningar/drömmar, vem vill inte ha en massa pengar och åka världen runt i min ålder?
I alla fall, vill jag se världen innan jag skaffar barn och sådant. Vill se världen och allt där ute, med gott sällskap av en vän eller pojkvän.
Men jag vill inte ha pengar till det bara, utan ha ett sparkonto till barn och när dte är krisigt i ekonomin, jaja ni fattar?
Sen finns det mycket man drömmer om men alla drömmar går inte i uppfyllelse där med inte mina heller.

ut, och på g till träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0