up, up and away!


Körlektionen gick awesome, var rätt enkelt, bokade även dom 2 andra den 11/4 och den 20/4, så nu får jag sätta fart på mina dataprov, så jag kan skriva upp sen, mitt mål är innan April är slut. Tycker det låter bra i alla fall.
Måste plugga mycket, är inne på min andra omgång av att läsa hela boken.

Kollade direkt min mail för jag skrev några mail till olika företag om sommarjobb, idag hade jag fått tillbaka 2, sommarjobben på Maxi i Helsingborg var alla upptagna, men på Öresundskraft så skrev jag ett CV som dom bad mig och håller tummarna på att få ett.

Var meningen att Angelika skulle komma hit efter skolan, men vet inte riktigt var hon blev av?
Så nu sitter jag här framför datorn är jättegald för allt gått så bra idag :)

Up, up and away!
Bloggar mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0