the show goes on

Hallåja, mitt nya "hej", det låter mer glatt tycker jag.

I alla fall så är jag nyss hemkommen från domarkursen med Felle och Minne. 

Angelika sov här som sagt inatt och efter skolan följde hon med hem och några bilder togs i det fina vädret. 
Nu har jag beslagtagit hennes busskort för att hon skulle cykla till skolan denna veckan. Ps. jag tog det för annars skulle hon bara tagit bussen för att hon inte orka ;)

Föresten så sov jag bara 5 timmar inatt, inte okej. Kunde inte somna eftersom jag sov så länge igår. Somna runt 02:30, Angelika underhöll mig med snack, de e najs!

Ska fortsätta med mitt tv-tittande, ha det!


lämna mig, aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0