put your lights up

"put your lights up in the air" - Chipmunk Feat. Keri Hilson – In The Air - Radio Edit
"ohh, all right, already, the show goes on all night 'til the morning we dream so long" - Lupe Fiasco – The Show Goes On

Grymma låtar högt över öronen, yes sir!

Skolan, as usual.
Träning sen, as usual.
Music, as usual.

Föresten så hade inte Angelika kommit till mig imorse hade jag försovit mig, haha. Tur man har!
Fick sluta cirkus en halvtimme tidigare, det är minsjäl gutt!
Äsch, nu dissar jag datorn och går upp för att laga kebab, de e najs!

CIAO!


Dagens Outfit:
BlendJeans-Smartgirl.se//SvartLinne-H&M//RödKofta-VeroModa//Läderarmbnd//Öronhänge-Mormors gamla//Nersläppt-Rakt hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0