our friends say goodbye

Hej, det var ett jävla tjat om bilderna, dom kommer senare idag.
Är lediga imorn och det ska bli asskönt, btw. försov mig till 08:45 idag så var jag i skolan 09:10, tyckte ändå jag var rätt snabb för jag hann fixa håret och allt, förutom frukosten det blev en danio jordgubb med till skolan.

Ska äta mat nu eller mat och mat, toast blir det idag.
Sen är det nog en joggingtur och styrketräning på gång, ingen fotbollsträningen idag så får hålla igång.

Ha, vet ni vad jag kom på nu? Jo, Johan det är typ Christians kompis (Mammas kille), han utmana mig för någon månad sen på en springtur i Järavallen i Maj, snacka om att jag är taggad. 
Sen har han knappt tränat något och jag tränar ju fotboll ganska mycket och där ingår styrka och kondition så han kommer nog förlora, haha.

Jaja, vi höres!
dagens outfit: jeans-crocker//linne-h&m//tröja-h&m//läderarmband//uppsatt hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0