me and my drum

Att komma in från en härlig fotostund med solen är bra.
Jättefina bilder från man sen kan man verkligen inte klaga på att solan hittat rätt.
Matchen idag gick mindre bra, men ändå helt okej, lagom helt enkelt!
Har till och med hunnit plugga och nu ska jag ta plats i sängen och läsa, spotify är såklart också med mig.
Huvudvärken har kommit till mig så får väll ta en ipren nu, running out of it!



det gröna börjar äntligen smyga sig fram

Dag 7 - vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon nu
Ja, först hade jag nog tagit med min mamma, pappa och en bra vän på en resa till värmen i 2 veckor.
Sen hade jag satt in ungefär 200 000 kr på ett sparkonto, till när man har det krisigt i framtiden.
Jag hade kanske sponsrat SBK och mitt lag med några tusen.
Hyrt den fetaste stugan i Åhus i sommar till mina favoriter och mig.
För resten hade jag nog shoppat en del med mamma och gjort så vi kunde bygga en swimmingpool i trädgården.
Det låter bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0