joungle eh eh


fokuserad tjej, sen igår.

Gick upp typ fem över 8 idag, så det blev litta stressigt med allt, men det funka.
Felix skickade sms att han inte skulle till skolan och då fick jag för mig att Sebbe skulle
sticka utan mig så jag tog det chill, men han skickade faktiskt sms och frågade var jag var.
Man blev juh lite glad då, så vi cykla vidare till Oskar sen till skolan.
Påvägen hem så joina Sara oss så jag hänka henne hem, vi kollade film och käkade popcorn, mycket gott!
Nu ska jag hitta något där uppe som kan fylla min mage sen ska jag endast chilla, för min läxa är redan gjord.

Dagens Bästa: Film hos Sara med popcorn
Dagens Sämsta: Fick reda på nationella
Dagens Saknad: Sömnen
Dagens Kläder: trosor, bh, strumpor, mina nya jeans, svart linne och svart kofta
Dagens Frisyr: plattat, as usally
Dagens Låt: Loco - Manian
Dagens Kvällens Planer: Mat, chill, dejt med tvn
Dagens Mat: I skolan var det pytt i panna men ska fixa något snart.
Dagens Känslor: Lagom glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0