everywhere we go

Har varit dukig och pluggat en del, nu ska jag bokstavligen slänga mig i sängen och kolla vad som är på tv.
När vi cykla till skolan idag så ramla oskar med cykeln, hahah alla asgarva, han cykla med en hand och skulle sen växla med den handen också, osmart kille det där.
Sen på spåret så gjorde pannekakor så sa jag att jag kunde vända dom i luften, han bara "om du klarar det och den hamnar rätt så kommer jag ge dig vad du vill imorn" och  självklart såklarar jag det, så längtar bara till imorn.
if you want to be real deep, i hook you up with some poetry, roses are red and violets are blue, they both lokk preddy good, but that so you do - HOFFMAESTRO

härligt med regn istället för snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0