days

Dag 16 – Innehållet i min väska.
- Jag har inte någon direkt handväska, mer än min gröna adidasväska, där har jag skolsaker till skolan, hörlurar, nyklar, usb.

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
- Skulle vara kul att byta med en kille, asså inte känd eller så, utan bara någon helt vanlig kille, hade varit coolt att se livet från en annan vinkel, killar brukar inte så mycket problem.

Dag 18 – Vad jag åt idag.
- Kryddig hamburgare, majsbröd, grönsaker

Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.

Dag 20 –
Min favorit film. - Just nu är det "The Last Song" , där Miley Cyrus är huvudpersonen, den handlar om när hon åker till sin pappa en sommar efter hennes föräldrar har skilt sig, där möter hon bl.a. kärlek, svek och sjukdomar.

Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan. - 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0