boy, i think about it every day

Har skrivit en ½ dataskriven A4 om John Steinbeck, den ska vara 1-2 sidor, bläää.
Min spellista har gjort mig sällskap, så jag har inte precis dött eller så.
Fast jag måste göra den bra med tanke på att jag inte vill sänka mig i svenska till g, med tanke på att jag fick IG på nationella uppsatsen :/

Nu ska jag sätta igång tvn och gå upp och fixa lite glass med passionsfrukt, sen lite te på det och kvällen är gjord!
Ha det bra så länge..
Tar tre dagar nu:
Dag 13 - Mitt drömbröllop
Ja, jag vill ha ett ganska stort bröllop med många kära vänner och släktingar.
Stor snygg tårta och en fin vit klänning med personen jag älskar.
Lite kortfattat.
Dag 14 - En bild på mig för ett år sedan
känns som jag har förrändrats rätt mycket?

Dag 15 - Någonting jag ångrar
Oj, det finns mycket jag ångrar.
Bråk med vänner och familj osv, sen finns det saker jag helst inte skriver här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0