where ever i go

shit har mycket att berätta men tar det mest intressanta

- åkte med moster till deras stuga på en ö utanför landskrona, mysigt, igårkväll så gick jag och kevin på stranden och så hittade vi en död tumlare som var rätt stor ca 1,1 m lång, ascoolt, även om den var lite halvt uppäten med massor av bett på kroppen

- vi har köpt värsta stora fetepoolen, 10m på längden och 5 på bredden sen 1,2 på höjden, riktigt najs!
så mina riktiga vänner kan vara beredda på ett sms i sommar om poolpartaj, för ni är bra!
- imorn börjar jag på jobbet kl 8 till 12, faktiskt skönt
- jag har tjänat 2000 kr på mina 280 poäng i betyg av chrille (min morsas kille)
- sen sommarjobbepengar och jag har mitt barnbidrag hel sommaren, gotte!
- nu sitter jag här och äter pommes och chicken bits från rondellen, mmmmm
ps. försöker se på det positiva och så skippar vi det negativa 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0