we had it good

Gavin DeGraw – Not Over You

morning, se faktiskt en skymt av solen idag, men också gråa moln..
match mot bk olympic idag på svalövs ip, gott att det är hemma, be there at 14.30

jag har nog inte berättat om dom jättekonstiga surrande ljuden på mitt rum
det låter exakt som en humla, men jag hittar faan ingen humla någonstans, men idag så fick jag nog, leta i rummet där ljudet kom ifrån och nådde min gaderob, men ni kan vara lugnt den var inte där, ljudet lät i kanten av väggen, och då kom jag på att humlor lägga sina bo i marken och i med att mitt rum är det sista sen kommer lixsom husväggen så är det nog därför, får gå ut och kolla snart på utsidan.

min mage kurrar som in i, så får gå upp och göra något åt det, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0