so easy to say

Tja, hemkommen nu, skönt!

Ont i hela jävla kroppen, fick en jävla bränna på ven, hade redan bränt mig på ryggen i fredags så hade tröja på men tror ni inte jag får värsta bonnabrännan då? JO!
Så illröda lår, överarmar, rygg och har till och med märke av min aflipp flopp, vi kan konstatera att det var varmt igår ja.

Samma väder idag! Känner att jag sitter på mitt rum ett tag till, solen är inte min bästa vän idag precis.
Vid tre så drar jag mig mot Röstånga för grill och kubb hos Ellen vid fyra.
Sedan vidare vid 6-halv 7ska jag vara hos Nelly för att fira henne, känner på mig att det kommer bli ett bra avslut på helgen.
Fast vi är ju lediga imorn osså, då blir det match!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0