left here

blir lite dåligt med bloggandet nu förtiden

mest för att jag jobbar, fast det är faktiskt sista dagen imorgon så himla gött
och nu har vi uppehåll på fotbollen, så det är ganska chill
då får jag ta mig tid till alla mina vänner som jag vill träffa nu under lovet, var tex mer än ett år sedan jag träffade nellie, omg saknar det kexet!

i alla fall så är det match imorgon på svalövs ip kl 19.00, be there!
innan efter träningen fick jag för mig att jag nu skulle poppa lite popcorn och ta popcornkrydda på, muuums så jag får väll se till att gå och och få det gjort.

dagarna går ganska fort nu, man jobbar, åker hem, badar, solar, äter, sen går man ner i sängen och somnar, ungefär så ser dagarna ut när man jobbar.

på torsdag så blir det ven eller stranden, vi har inte bestämt oss än och jag har inte snackat med mamma än så vi få la se.


härliga fotboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0