jag kan inte prata med dig när du tittar bort

Veronica Maggio – Snälla bli min
grym tjej det där!

ibland känns det jäkligt bra att få höra att man betyder något för någon i alla fall, får reda på vilka som bryr sig och vilka som inte bryr sig och vilka som inte bryr sig, riktiga vänner klarar av att säga "du kan alltid lita på mig", dom gör en glada och man mår bra med dom, jag är glad för dom jag har, även om dom är få.
"hellre få riktiga vänner än många falska"
ibland kan man blicka tillbaka till dagistid då alla var vänner, det som hände ena dagen var glömt nästa, från båda personerna, man kunde enkelt leka igen utan problem.

lite sömn nu, upp igen om 7 timmar för lite jobb, sen ska jag göra allt och inget med bästii kanske någon anna joinar, shit det där lät lite konstig men what ever, bäst är hon i alla fall!
natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0