jag hoppas att olika olyckor händer dig, du vet vad jag känner

Ello!
Sitter i pappas sommarstuga och ska snart sova
Imorn blir det Ven och cykla, har bränt mig på ryggen idag när vi va på stranden så får sörja in mig innan vi drar imorn. Vi tar båten från råå redan kl 09.30 och åker inte hem förrens 16.30 skulle jag tro.

När jag kom hem från stranden idag så inväntade jag bästii för en cykeltur till Kågeröd och bad i stenbrotten, härligt, första doppet för i år faktiskt.
Vi cyklade hem igen efter en timme, åt hamburgare och sen begav jag mig till tåget och pappa. Så nu sitter jag här, det är wallander på tv så bye.

ps. bilderna från idag får jag snatta från bästii ds.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0