i used to

(tidsinställt inlägg)

Tänkte dra 20 saker ni kanske inte visste om mig;

1. Jag äääälskar att fotta
2. Shit, vilken vilja jag har
3. Fotbollsplanen, en boll, lagkamrater, min största kärlek!
4. Jag älskar att skratta och göra andra glada
5. Jag har en bv men ja det är komplicerat på något sätt
6. Jag skulle döö utan musik 
7. Jag sjunger med till alla låtar på NRJ, och kan alla dessutom
8. Jag har börjat träna styrka hemma varje dag
9. Jag hatar skitsnack bakom ryggen!
10. Ibland tar jag tiden på hur snabbt jag kan duscha
11. Mina fina vänner är underbara
12. Jag gör mycket för andra men får inte alltid något tillbaka
13. Alla mina bloggrubriker är från låtar
14. Jag tycker inte om att ha ovänner, det skapar bara problem
15. Jag klarar inte av att se nära vänner eller familj gråta, då gråter jag med
16. När jag ser ett stort sår eller något som gör riktigt ont får jag rysningar i hela kroppen
17. Jag har haft epilepsi, men växt ifrån det
18. Jag använder aldrig foundation, brunkräm eller vad faan det heter
19. Jag har den bästa humorn som finns, min pappa har likadan (andra tycker den är kass), sånna riktigt tröga skämt som "Vem går alltid sist? - Gå-sen"
20. Jag har ingen taktkänsla alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0