don't hold you breath

Nicole Scherzinger – Don't Hold Your Breath

morsning korsning, vilket dåligt väder!
sitter och lyssnar på nrj just nu
har varit vaken sen 7 imorse för ingen andledning, utan jag bara kunde inte somna om vilket jag egentligen tycker är det skönaste som finns, så jag kollade först på "låt den rätte komma in" en svensk fil, sen drog jag igång några avsnitt "the hills" och tjoff så var säsong ett klar, laddar ner 2, 3, 4 o 5 nu så jag har lite att kolla på.
Förslag på andra serier som är bra?

Efter jag hade badat igår och mitt hår självtorkat så kom mitt naturliga hår fram, det ser ut precis som om man har lockat det, krockskruvar över hela håret, haha. Ibland är det lite fint men oftast inte ;) (enligt mig)

Man kan säga att jag fixat ett till sommarjobb, ska hjälpa mammas kompisar att städa deras hus innan dom ska flytta, så där tjänar man lite på det. Tyckte det var jättebra, för så jobbigt är det inte att städa. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0