champagne showers

LMFAO – Champagne Showers

hello
magen har slutat kurra, dvs jag har ätit.
och jag tror att jag hittade humleboet innan, det var inte i marken utan i mellan teglet på huset :S

just nu behöver jag långt ifrån at musik på, jag hade innan men min kära bror överöstade min musik med sin. så nu har jag stängt av min och lyssnar på hans ;) rätt bra deal, eftersom vi har ganska lik musikstil. (Y)

riktigt taggemusik han har igång vilket är bra det triggar igång mig till match, ännu bättre :D
ska snart ta ut väskan från gaberoben och börja packa, men det får vänta lite till, möter inte minela förrens tjugo i ett.


lite sådär halvt nyvaken men på uppiggning

over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0