bring you back to life

Swedish House Mafia – Save The World (Radio Mix)

det var inte så kallt i vattnet faktiskt, 20 grader tror jag det stod på termometern
och eftersom jag fått lite önskemål om att lägga upp bilder på poolen så komemr dom här, plus lite badbilder :)


Lite sol smög sig fram en stund, lite av sommarsolen tycker jag att vi ska ha mer av!
Shit, mina planer för ikväll är att kolla en av mina favoritfilmer på 4:an "Million dollar baby" klockan åtta, kanske somnar till den, man vet aldrig är lite trött faktiskt redan nu.

föresten så har jag fått höra av min moster att jag ser snäll ut i lockigt hår, hahaha, så är det kanske ;)

ciao, nog sista inlägget för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0