bring on to me

ello!
kung fu panda 2 3D blev det, ingen wow-attack men heller inte kass, annars är det väll sällskapet som räknas.
jag har nog inte skrattat så här mycket på länge, "steka kebab eller baka kebab" "jag fick en lårkaka på armen" 
hahahaha!

vi började med att gå i affärer för att hitta solbrillor till nelly när vi kom dit men det blev inga.
så vi gick ner i hamnen och tog en glass i glassfabriken, mango + grapefrukt sorbet = MUMSSS!
sen var vi lata nog att ta bussen till bion, vad har man sommarkortet till annars?

blev inga bilder trots att kameran var med, eller jo en bild på min fina nelly och en på oss som hon kommer typ smått döda mig för men endå :P


nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng för att ladda inför jobb imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0