we bulit this city on rock n' roll

lite stressad nu med ändå gör jag ett inlägg, duttti chey!
nä, men sov hos moster igår, bada i odensjön för första gången i år, lite senare än vanligt faktiskt!
och plus det hade jag en 12 timmars sömn, vilket var megaskööönt!

åkte n'stan hem direkt när jag vakna för att hjälpa mamma i trädgården men mamma dissa mig så jag fick göra det själv. blev klar för cirkus en timme sen och nu kör vi lite impulsfika igen med ebba och nelly. 
denna gången i helsingborg vid stranden, med frukt och filtar, riktigt mysigt!
nä, nu så får jag tvätta va mig och fixa till håret som just nu står åt alla håll, e de sommarlov så e de.

köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0