du har något som inte andra har, jag vet inte vad

stranden idag gav resultat, mest i ansiktet och axlarna, jobbar vidare på brännan nu...
sen känner jag att jag måste börja träna mer, kondition, styrka, teknik och explovisitet, vill utvecklas mer inom fotbollen och bli mer vältränad. man kan säga att det är sommarens mål. hade tänkt sätta upp som en schema att:
- springa minst en dag i veckan
- styrketräna minst varanan dag hemma
- ta någon dag i veckan till att träna explosivtet genom att springa i backar och på marken snabbt
- och öva lite med bollen när jag endå är ute i trädgården

tycker det låter bra, ska försöka fokusera på fotbollen nu, och skolan till hösten.
ska inte lägga ner massor av energi på problem och bråk, utan ta fotbollen och skolan lite före allt annat, för de är ju det jag gillar allra mest, spela fotboll och få en bra utbildning. därför vill jag bli bättre på det så jag blir starkare som person också. 

två andra saker jag inte nämnt om här på bloggen!
1. Jag har fixat biljett till världens bästa hoffmaestro och timbuktu :D
2. Jag är 2:a reserv på mitt förstahands val, blev rätt ledsen eftersom jag var preliminärt intagen. Saken är den att jag vill gå på denna skolan för att börja om fråga grunden, bara träffa nya människor. På mitt andrahands val så är det jättemånga från min förra skola som ska gå på, vilken jag inte orkar med, bara massa fake-personer...


ibland undrar jag för mig själv varför jag alltid bara får massa fakevänner och sånna som sårar mig, är det fel på mig eller beter jag mig på något sätt som gör att alla gör så mot mig, är det mitt fel?

Kommentarer
Postat av: Philip Nilsson

sen när fan blev jag fake? tänk på va du skriver iställe ffs.

2011-07-10 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0