ta hand om mig när jag faller

sitter och tänker på hur konstig jag är egentligen, har valt kläder inför imorgon och det tog ganska lång tid, bra tidsfördriv i alla fall, vet att sara och jag frågar alltid varann "vad ska du ha på dig?" en klassiker, haha.
sen har jag rakat benen, vilket jag inte pallat göra på ganska länge. (nu är som jätteleeeeena)
och till sist nu har jag ganska länge (som dom andra sakerna) försökt fixa och kolla vilket frisyr jag ska ha imorgon, haha snacka om att jag kan fördriva tiden, vips så var typ 2.5 timme borta!


nu kanske jag ska hoppa i säng, eftersom jag får gå upp tidigt för att ingen av morsan och chrille är hemma vilket innebär att jag och milla får passa syskonen, även imorgonbitti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0