spritt sprongande galen

Men tjenare!
Idag slog jag mitt rekord i hur långt in på dagen jag kunde sova, vaknade nämligen av att mamma ringer moia cirkis kvart över två, ja jag vet det inte var så länge, men ändå.
Har tagit det chillpills nu, vilket jag tänker fortsätta med!

2 Saker om mig som ni kanske inte visste?

- En sak som är ganska speciellt med mig är att jag älskar filmer på svenska, även om dom från grunden är tex på engelska, dubbade filmer? Heter det så? Man brukar iaf få höra att alla hatar sånna filmer och bla bla bla. Men jag tycker dom är grymma!

- Jag älskar att knäppa till det och bara släppa loss. Göra massa konstiga saker och barnsliga, men det är faktiskt kul. Därför kan jag ibland uppfattas som jobbig osv. men jag bryr mig inte om det längre för att jag älskar att ha kul och göra massa konstiga saker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0