scream it out louder

jaa, fyfaan vad jag skulle vilja skrika ut till alla jävlar som är så in i helvetes falska, hatar er alla!
en dagen så betyder man så himla mycket och andra så sviker dom en, fyfaan för er!
är så jävla arg och ledsen, det är sjukt hur dåligt man kan må och endå vara så arg.
och att man sen inte kan stå för allt eller överhuvudtaget svara mig, är ju också moget!
ååååh, skulle kunna skriva en bok så arg jag är! men också ledsen för att detta alltid ska hända mig, kännsinte osm jag har haft så många riktigt sanna vänner, någon som verkligen finns där och ALDRIG sviker en...


ebba lernesjö och nelly åxman, älskar er grymt mycket (L)


nu ska jag mysa med nelly och något gott att äta tror jag, sen sova till en film, hejdå!


bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0