never give up

hej, eftersom uppdateringen är litta lame nu så hade jag tänkt berätta vad jag har hunnit med ett par dagar nu.


jag har varit och kollat min första 3D film, kung fu panda 2


stekt på stranden i helsingborg med nelly


chillat i benarp city med filip och nellsa


ätit massa gott både nyttigt och onyttigt


bada i poolen och sola mycket med....


ebba och nelly, mina fina (L)


bytat piercing på gecko, turkos boll blev det


köpt ny bikini, svart vanlig underdel och den färgglada toppen

har också hunnit bli jäkligt arg och besviken på vänner,
annars fottat såklart, som vanligt :)

ohh, juste har också impulsfikat på ecspresso house i lund med ebba och nelly, sprang till bussen 5 minuter innan den gick till torp, där nelly hann snubbla mitt framför midde och co, och snubbla en gång till på stationen i lund plus tappade sin frapino påväg hem, hahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0