granska lite mera

hade tänkt berätta om min dag eftersom den går mot nattadags snart

började med att jag åkte samma buss som igår till nelly för att måla klart staketet runt ridbanan, efter det blev dte en god lunch; hemmagjorda köttbullar, brunsås, potatis ala nelly o danni, mums!
åkte hem med halv 2 bussen.

sprang en runda vid hemkomst och sen direkt ner i poolen, snacka om skönt när svetten rann av en.
sen chillade jag hårt och vid halv 7 kom nelly och hämta mig för att vi skulle bort till fridhem och kolla på hennes mamma när och hade teateruppvisning.
roligt var i som in i, asgarva från första parkett konstant, efter teatern var det stand-up som gällde där var en grym kille, skojar inte och alla var nybörjare, ett gott skratt som avslut på denna dagen.


saknar faktiskt min gamla klass rätt mycket 291 ftw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0