bon bon

hej, har nu landat på hemmaplan och gör absolut ingenting (förutom sitter vid datorn), funderar på att kolla på en film!

i måndags åkte vi till ön och sov i tält hos moster, där blev det bl.a. käk, grodjakt, bad o fottande såklart.
så kan man ungefär beskriva den dagen/natten med en mening.

min kusin körde mig med båten till land för att jag skulle ta bussen hem, för att snabbt packa och sen köra till ankan. vilket jag också gjorde. 
där blev det massa prat, fottande, bakande, matlagning, film osv. vi må vara knäppa men vi är ändå alltid bäst!
sov där medans mamma o co stannade en natt till på ön, vakna seeent, så körde hem efter ett tag. eftersom vi varit ifrån varann ett tag var det sköönt att bara chilla hemma hos henne, bara hon och jag.

när jag kom hem tog jag en dusch, och sen direkt iväg på kalas hos carola, käk och tårta, mums! hoppade även långrep, vilket jag inte gjort på rätt länge, kuuuuul!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0