where the people is happy with a broken heart

tjo bro!
härligt med ledighet, idag och imorn.
stack till trafikskolan idag eftersom jag inte hade någon annat bättre för mig.
ska på teorilektion, en specialare om bara moppen på onsdag, fråga även om
körlektionerna med dom hade inte kommit igång, så jag vill ha väck snön så jag
kan ta dom lektionerna.
aja, imorn så är vi som sagt lediga. det lutar åt att åka till hbg med soffii och minni, grymt!

sen fick vi löjliga hemuppg.
" gå ut och gå i 1 timme, använd stegräknare om du har tillgång till det, fotta gärna osså "
så jag ska gå ut och så ska mamma fotta mig sen efter det har jag gått 1 timme.
" läsning i 30 min i valfri bok, maila författare och titel till sabina "
så jag ska ta reda på vem som har hittat på facebook och skriva det, haha.

aja, tjo tjena mitt bena!


cooling här vad där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0