rags to riches

hej.
har precis fixat mig och nu sitter jag och väntar på att efterlängtade emelie ska komma hit så vi kan hitta på något :)
nu hör jag i ena enden the sleepings med don't hold back och i andra en jävla dammsugare, riktigt bar blandning, nä ;)
förresten så måste ni kolla in Sanna Olofssons blogg, hon söker fler läsare, ni hittar hennes blogg här.
Sen har vi Sara Gustafsson, just nu har hon bloggpaus tror jag men annars jättebra blogg.
Emma Pålsson har en superbra blogg, ni bör läsa den :)
Saga Christiansdotter skriver rätt bra osså.
Angelika Clausen skriver också rätt kul, även om det inte är så ofta.
Lovisa Wifvesson tycker jag har ett bar skrivsätt och hon får en att vilja läsa.
Alice Opebiyi skriver bra, inte så långa texter som gör att man orkar läsa.
Rebecka Schmidt skriver fett härligt, men kommer inte in på hennes blogg längre.

Sen har vi juh Kenza och Kissies osså!

aja, nu får jag avsluta inlägget så inte det blir en hel bok, ciao!




karlsson på taket hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0