why do you try to play cool?

hej.
igår så var det styrketräning och idag styrketräning och imorn konditionsträning, awesome!
idag blir bloggämnet inställning.

du måste alltid ha en bra inställning för att nå ett mål.
även hur jobbigt det än är, man måste tänka på att det lönar sig i längden och
pressa sig igenom allt det jobbiga, det kan vara allt ifrån tillit till träning.
att säga till sig själv "bara lite till" t.ex. när det gäller träning.
eller "jo, du måste göra det, det blir bäst så" om det t.ex. gäller att säga något riktigt viktigt till t.ex. en vän.
att man inte bara faller pladask och skiter i allt, och tror att att kommer bli bra då.
för du måste kämpa dig igen något om du verkligen säkert vill det.
' hoppet är det sista som lämnar människan ' - man ska alltid hoppas och tro på
sig själv, ha ett bra självförtroende och vara stabil i sig själv.

' du är bäst på att vara dig själv ' - gör dig inte till, var dig själv, må bra med det.
ändra inte dig för att någon annan vill det, utan dom får acceptera dig som du är.
och när du mår som dåligast så finns det alltid någon som kan stötta dig.
och prata bra om dig själv, se inte bara det negativa utan också det positiva.
du kommer må mycket bättre då och bli gladare.
för om du är glad så smittar det av och så blir någon annan glad som i sin tur gör någon
annan glad osv.
att sprida glädje är bäst, för när du är ledsen kan det också smitta av, så du föredrar man glädje.
som t.ex. jag, jag älskar att vara glad och sprida glädje, hoppa runder och bara vara mig själv,
jag bryr mig inte om alla andra som skrattar åt mig, för jag är mig och det kan ingen ta ifrån mig.
kämpa in i det sista!





cia later alligator..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0