stubinen brinner mot explotion

Hej.
Nu sitter jag vid datorn utanför mitt rum för min dator gjorde uppror och skulle göra sån jävla sökning om det fanns några problem på min dator, och jag tänkte bara "jag är inget problembarn".
Nu funkar den i alla fall, men eftersom jag satte mig här och gick in på allt, så kan jag lika bra skriva ett inlägg också.
Vi började juh skolan idag :( En rolig grej var att Sabina, min lärare snacka om att vi skulle kunna olika textgrej novell, roman, insändare och sånt, så sa hon "ja, jag vill att ni pluggar lite till imorgon så ni kan det lite, senare kommer jag att kolla er lite sådär random" HAHA, jag bara "RANDOM, haha hon sa random" alla börja klappa och skratta.
Nu, efter lite tänk om vad jag ska börja blogga istället för mina tråkiga dagar så har jag kommit fram till:
- Topplistor, både musik och filmer.
- Före & Efter bilder.
- Skämt
- Hiss & Diss
- Mina åsikter, i olika ämnen. Eftersom jag är en sådan person som är envis och har mycket att framföra när det gäller åsikter.
- Lite om mig själv kanske.
- Min utbildning.
- Träning, det jag älskar!
Hoppas det blir bra och hoppas ni läser allt ;D
dude, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0