sommaren är kort

hej.
sluta tidigare idag och alla torsdagar framåt, yes!
plugga lite snabbt inför nästa vecka och tyska till imorn, har bara engelska och
musikföredrag om en låt kvar, där jag hade tänkt ta 'so you do' av HOFFMAESTRO,
dom bästa alltså, härligt. man skulle även berätta en egen upplevelse med låten,
det gör att jag mer och mer tänker på sommaren, när jag i somras såg på dom
på helsingborgsfestivalen och jag stod längst fram man bara kände hur inälvorna
rördes om i magen när alla tryckte fram, för en gångs skull en härlig känsla när man
håller på att mosas. och när dom spelat klart så tog dom hand med alla längst fram,
ahhhhhh, med miiiiiiiiig. 

längtar enormt till den stekande solen och den värmande känslan.
när man är så brun som en neger.





träning snart, käk först så höres!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0