så lojal

hej.
sitter i min egen värld innan för mina extremt bra hörlurar och lyssnar på musik.
vad skulle man gjort utan spotify? jag hade i alla fall dött.
spotify är en del av mitt liv, där man samlar en massa låtar som både betyder och är
bra. det finns bra innebörd i låtarna och andra som man bara man släppa loss och
dansa som en galning till.
musik gör en glad och positiv, musik finns där var du än är, i alla fall i min värld.
att ibland kunna stänga in sig och stänga bort allt annat, och sedan komma ut och
ha glömt allt.
det är minsjäl gutt, love it!

sitter hos carola, ska sova här och sådant för ett och annat är väll inte helt super just nu.
aja, just nu är jag i min värld dvs. jag mår helt okej.
ska snart resa på röven och gå runt och fotta de söta kattungarna och kanske sno lite godis
av ralle och erik, så ha det pöss!

out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0