kommer ifrån

tjaaaa.
enligt facebook är jag 94% rolig, vilket stämmer ganska bra.
lite extra idag är att jag hittade biljetter till HOFFMAESTRO världens bästa band, när
dom spelar i malmö den 16 april, ska dit med carola, yeay, HAPPYFACE!

nu ska jag passa småskitarna för mamma och chrille har dragit till moster för bad i tunnan,
vad är det för stil? aja, lite förstålese för chrille fyller år idag, men ja.

var precis och köpte läsk till imorgon då man ska hem till Emma för tjejkväll med gamla laget,
kommer bli toppen :D fast först är det träning på hälso i 2 timmar som gäller, fett taggad.

bilder som jag tagit idag kommer senare.

ciao!
looooooooooooooove daniella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0